I.Boice | Iranian Boice Community


심바 생일선물 ... 세상에서 하나뿐인 특별제작 #심바하우스  #완전커

#Simba Birthday  specially designed one-of-a-kind in the world # # Simba House  complete Kerr

تولد سیمبا...خونه با طراحی ویژه و منحصر به فرد #خونه سیمبا #خونه بزرگ

 

캬악 #운동하자

بیاید ورزش کنیم

 

لینک ویدیو


نظرات شما عزیزان:

minhi
ساعت0:07---26 خرداد 1394
چه خونه ی قشنگی مبارک باشه سیمبا جان)ایشالا عروسیتو بگیریم همینجا!!
جدا فکر کنم قضیه این ویدیو رو کم کنی با یونگ بوده سر ترسوندن مردم)
من جدا سه متر پریدم هوا!انتظار یه ویدیو مثل ویدیوهای جونگهیون داشتم
پاسخ: فک کنم هدفشون از گذاشتن این ویدیوها اینه که بگن ما هنوز زنده ایم! ^_^...والا به خدا من دیدم از اول تا آخر زول زده تو دربین....بعد آخرش یهو....الله اکبر...راجبش حرف ننیم بهتره :)))))))


پوران
ساعت22:54---25 خرداد 1394
سیمبااااااااتولدت مبارررررک
من خیــــــــــــــــــــلی سیمبا رو دوست دارم!
دست شینی درد نکنه! خیلی بزرگه و خوبه!
من رفتم ورزش کنم خدافظ
پاسخ:یه جوری تبریک گفتی فک کردم تولد خود جونگ شینه! .... وایسا منم کفشام رو بپوشم باهم بریم ورزش....عاقا هر کی آماده اس حاضر شه بریم ورزش همگانی جونگ شین :دی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 25 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com